NAGOYA NA-702
kris_gor
2010-01-09 15:58:38 UTC
Witam!!!

Jak powinna wyglądać oryginalna antena NAGOYA?

Dlaczego pytam. Otóż mam taką antenkę i mam uzasadnione powody,
aby przypuszczać, że nie jest oryginalna, choć kupiona w sklepie...

1. Mój kol. z pracy, który ma taką samą antenę poradził mi jej zakup,
więc ją kupiłem. I tu pierwsza niespodzianka. Moja antena (ten sam typ)
jest o kilka cm dłuższa niż jego.

2. Nie wiem, czy NAGOYA na antenie klei naklejki z typem (u mnie
naklejka już się odkleja)

3. Mam w pracy dostęp do analizatora widma, więc zapiąłem tę antenkę
w celu sprawdzenia, gdzie i w którym miejscu pracuje.
O ile na paśmie 2m mogę powiedzieć, że jest w "paśmie"
to już dla 70cm tego powiedzieć nie mogę, gdyż tam akurat jest totalny
dołek, a wierzchołek jest na 340MHz, więc w paśmie amatorskim robi za
tłumik.

Anteny reklamować już nie mogę, bo kupiłem ponad rok temu,
ale dla własnej wiedzy chciałbym wiedzieć jak to jest.

Pozdrawiam
steve
2010-01-09 18:09:19 UTC
Witaj
Masz dwa lata. Poszukaj ustawy o sprzedaży konsumenckiej, znajdź
usterkę i po sprawie. Pozdrawiam
AmperioR
2010-01-10 14:03:25 UTC
Zrób fotkę obu i spisz wymiary
Ja kupiłem miesiąc temu taką to mogę ci powiedzieć czy różni się od twojej
(teraz jej nie mam bo siedzę w pracy :-) )
Pozdrawiam AmperioR SQ4KBB
Kris_gor
2010-01-11 11:12:17 UTC
Post by AmperioR
Zrób fotkę obu i spisz wymiary
Ja kupiłem miesiąc temu taką to mogę ci powiedzieć czy różni się od twojej
(teraz jej nie mam bo siedzę w pracy :-) )
Tutaj podają wymiary i wagę:
http://www.nagoya.com.tw/Two_Way_Radio_Handheld_Antenna02.html

moja ma 30g +/-2g, a więc o 9g lżejsza. Jeśli zaś chodzi o wymiary
to jest krótsza o 3mm od podawanej.
A gdzie kupiłeś? Też w a****i?

Pozdrawiam
AmperioR
2010-01-13 07:34:05 UTC
Post by Kris_gor
moja ma 30g +/-2g, a więc o 9g lżejsza. Jeśli zaś chodzi o wymiary
to jest krótsza o 3mm od podawanej.
A gdzie kupiłeś? Też w a****i?
U mnie z miarki wychodzi 29.7cm. Zważyć nie mam niestety czym. Kupiłem w Honkongu.
Pozdrawiam AmperioR SQ4KBB
Kris_gor
2010-01-13 09:34:42 UTC
Post by AmperioR
Post by Kris_gor
[...]
Zdjęcie z wymiarami obu:
http://picasaweb.google.com/sp9rqa/Smieci#5426155026410862338
Kris_gor
2010-01-15 11:54:06 UTC
Post by Kris_gor
Post by AmperioR
U mnie z miarki wychodzi 29.7cm. Zważyć nie mam niestety czym. Kupiłem w Honkongu.
http://picasaweb.google.com/sp9rqa/Smieci#5426155026410862338
No i NAGOYA ustosunkowała się do zapytania odnośnie anten:

[...]

But the SMA type seems not made from us, because it is too short with
bnc type.

You can buy them from us, below is my details.
[...]

Więc ostrożnie z zakupami anten NAGOYA w a****i.
Pozdrawiam

Kris_gor
2010-01-13 09:45:22 UTC
Post by AmperioR
Post by Kris_gor
[...]
A podany typ też masz w postaci naklejki, czy jest to nadruk na
tworzywie?

KP
AmperioR
2010-01-13 11:28:43 UTC
Post by Kris_gor
A podany typ też masz w postaci naklejki, czy jest to nadruk na
tworzywie?
Naklejka
--
Pozdrawiam AmperioR SQ4KBB